1.Dokładnie potasuj karty i rozdaj je między wszystkich graczy. Nie ma znaczenia, jeżeli ktoś dostanie więcej kart od innych. Karty nie należy odkrywać, ale trzymać zakryte w kupce w ręku bądź położyć na stole przed sobą.
2.Zaczynając od gracza siedzącego po lewej stronie od rozdającego wszyscy gracze po kolei odkrywają pierwszą ze swoich kart i kładą ją przed sobą. Jeżeli ktoś zauważy dwie odkryte karty o takiej samej wartości i pierwszy krzyknie: „Klap”, zdobywa je i dokłada na spód swojej kupki.
3.Jeżeli któremuś z graczy zabraknie kart, może on wciąż kontynuować grę i krzyknąć: „Klap”, jeśli zauważy jakąś parę u innych graczy. Jeśli będzie najszybszy, pozwoli mu to w wrócić do gry na pełnych prawach. Jeżeli jednak gracz ten nie ma już żadnych kart, ponieważ wszystkie zostały „przy¬bite”, ani nie zdobędzie nowych, wtedy na dobre odpada z gry. Natomiast gracz, który krzyknie „Klap”, kiedy na stole nie ma żadnej pary, musi za karę oddać pozostałym graczom po jednej karcie ze spodu swojego kupki.
4.Grę wygrywa ten, komu uda się zebrać wszystkie karty.