1.W tej grze chodzi o to, aby pozbyć się swoich kart odnajdując dla nich odpowiednie miejsce w układzie zgodnie z ich hierarchią i kolorem.
2.Potasuj dokładnie karty i rozdaj je pomiędzy wszystkich graczy. Dobrze jest dać graczom trochę czasu na uporządkowanie swoich kart według kolorów (kier, karo, trefl, pik) oraz wartości (as, 0, 2, 3, itd. aż do króla).
3.Osoba po siedząca po lewej stronie rozdającego rozpoczyna grę wykładając odkrytą kartę na środek. Na tym etapie gry może to być dowolna karta.
4.Kolejna osoba może dołożyć aż trzy karty (jedną po prawej stronie, drugą po lewej, a trzecią poniżej pierwszej karty), pod warunkiem że: (1) karta dołożona po lewej stronie będzie o jeden mniejsza i w tym samym kolorze, co pierwsza karta; (2 karta po prawej stronie będzie o jeden większa i również w tym samym kolorze, natomiast (3) karta poniżej musi mieć taką samą wartość, co pierwsza karta (będzie to oczywiście karta w innym kolorze). Ze względu na te wszystkie warunki, dobrze jest, jeżeli kolejnemu graczowi uda się dołożyć choćby jedną kartę.
5.Przedstawiam przykładowy układ gry rozgrywanej przez 4 graczy. Pierwszy gracz rozpoczynający grę wyłożył 8 kier. Następny gracz dołożył do niej 7 kier z lewej strony i 8 pik pod spodem. Trzeci z graczy miał 9 kier, oraz 6 karo i 8 karo, tak więc mógł wyłożyć wszystkie trzy karty za jednym razem. Niestety kolejny gracz nie miał żadnej karty, którą mógłby dołożyć do układu, dlatego musiał ominąć kolejkę. Teraz przyszła kolej na rozdającego, który na szczęście miał 10 kier oraz 6 trefl i 7 trefl. Po nim kolejny gracz dołożył 8 trefl
6.Gra trwa do momentu, gdy jeden z graczy wyłoży wszystkie swoje karty. Osoba ta zostaje zwycięzca.
A tam w przykładzie nie powinno być 6kier, bo jest napisane, że może dołożyć wszystkie 3 karty ale ie rozumiem gdzie może 6karo, skoro nie było żadnej 6 anie 5 czy 7 karo.